fredag 22 februari 2013

Funderar.

Jag hade åter kontakt med FK igår och nu ska hon efter att även pratat med min läkare o fått ett okej av honom, kontakta AF. Jag ser fram emot detta med skräckblandad förtjusning. Jag har inte så stor tro på mig själv längre och begriper inte riktigt hur det hela ska gå till. Hur jag ska klara det och om jag ska klara det. Vilket jag ju någonstans ändå har en viss tro på att jag gör. Det är bara att följa med i strömmen så ska det sökert lösa sig. Jag får göra som med allt annat. Tänka på att jag vill åt resultatet. Och i detta fall hoppas att jag får bra stöd. Jag vet ju att jag inte kommer någonstans genom att ha det som jag har det idag. Mår bevisligen inte bättre av det, så det verkar smart att testa någon annan väg. Så måste jag tänka när orostankarna kommer över mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar