måndag 11 februari 2013

Upp o ner.......

Inte konstigt att man blir yr i huvudet mellan varven...... Jag är inte så glad för berg och dalbanor och särskilt inte i mitt liv. Jag fattar ju också att så är fallet för alla, men just nu vill jag bara gå på rätt håll. De här dalarna efter ett lyft känns så tunga och idag är det tungt igen. Vill bara sätta mig i en hörna och sura för mig själv.
Jag har fått förmånen att få prova EFT behandling och blev rådd att fundera lite över saker jag oroar mig för. Plötsligt var det jättesvårt. Jag känner mig orolig ofta men kan inte riktigt ta på vad det är. Att plocka fram små delar i oron är inte lätt har jag kommit på. Men det löser väl sig ändå.
Färdiggnälld.......

Helgen har i alla fall varit jättemysig! Vi körde för att hälsa på våra goa Göteborgare i Torslanda och i lördags middag tog vi med oss bla. ved, korv och god dryck ut på en skön promenad till ett mysigt ställe som kallas Tummen (har jag för mig). Mycket kläder på och det här var en riktigt härligt mysig eftermiddag. En sån där som jag skulle behöva lite oftare kände jag. Och känner nu när jag tänker på den.
Killarna fixade lite värmande......

 
 
Vackra svanar en bit från oss.
 
Det här är så rogivande.....
 
Gott som in i vassen.:)
 
Detta passade mig och jag är glad att vi tog denna lilla trippen ut i en natur som vi inte är vana vid att få njuta av här hemma i Skåne.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar